شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

دوبیتی‌ها (۳)

(هوالمحبوب)

دوبیتی‌های من معنا ندارد

دلم جز بیت او مأوا ندارد

دلم در مسلک مجنون درآمد

و مجنون جز بیابان جا ندارد

 

تو من را آشنای عشق کردی

دلم را مبتلای عشق کردی

زدی تیر محبت بر دل من

قتیل کربلای عشق کردی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 23 فروردین 1385 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام برادر عزیز ای کاش همه عاشق بودن تا با قلبشون حرف بزنن

مهدی دوشنبه 21 فروردین 1385 ساعت 09:11 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com

سلام مطالبتو خوندم خوشم اومد دوست دارم با هم در تماس باشیم . به من سر بزن.خوشحال می شم.
موفق باشی

سلام
نظر لطفته. باعث خوشحالی بنده هم هست. شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد