شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

هوالمحبوب

سلام

۱- وبلاگم از آخرین مطلب تا امروز به یک مشکل برخورده بود که نمیتونستم مدیریتش کنم. امروز با لطف دوستان بلاگ‌اسکای مشکل حل شد. جاداره ازشون واقعا تشکر کنم.

۲- از همه دوستانی که نظر گذاشتن ممنونم و معذرت میخوام که به دلیل همون مشکل نتونستم نظراتشون رو تایید کنم.

۳- یه وبلاگ اجاره‌ای زده بودم برای پیغامای خاص. دوستانی که اونجا برام نظر گذاشته بودن، هیچوقت از خاطرم نمیرن.

۴- یه دوست عزیزی که خیلی برام عزیزه از جانب من به بلاگ‌اسکای ایمیل زده بود و پیگیر حل مشکل شده بود. میخوام بهش بگم انشاالله همیشه سبز باشی.

۵- چند روزی نخواهم بود. اگه خدا خواست وقتی برگشتم جواب محبتتون رو میدم.

در زمستان بهاران آمد

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 25 بهمن 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام همشهری. خوبی؟ نمیدونی وقتی فهمیدم اومدی اسفراین چقدر خوشحال شدم.امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه که البته حتما همینطور بوده. همه استادایی که اسمشونو گفتی می شناسم. یکی از مشتریای ثابت آقای شریفانم. خدا رو شکر همه خوب و سلامتن. راستی یادم رفت واسه چی اومدم می خواستم بگم:happy valentin day. این روز رو به تو و همه اونایی که از عشق چیزی می دونن تیریک میگم. امیدوارم هر جا که هستی خوش و سلامت باشی. یه چیز دیگه هم بگم؟ به من بیشتر سر بزن باشه؟ فدای مهربونیات . راستی دعا کن واسم آخه تو به امام رضا نزدیکی. ازش بخواه همه چی به خیر و خوبی تموم شه. یه مشکل پیش اومده که.... تا بعد که بیام پیشت بای.

سلام
ممنون از محبتت. من به امام رضا نزدیکم؟ انشاالله همه چی به خیر و خوبی تموم میشه.

سلام
خوشحالم که وبلاگت دوباره مثل سابق شده
من به اون لینکی که بالای صفحه ات اضافه کرده بود ی هم رفتم ولی اونم مثل اینکه ایراد داشت
خلاصه اش خوش اومدی و منتظر مطالبت هستم

سلام
دعا کن بتونم از شرمندگی خلاص شم.

نگین یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://neginweb.mihanblog.com

سلام.
غرض عرض ادب بود و بس.
هر جا هستید شاد باشید و سلامت.
منتظریم....
التماس دعا.

سلام
هیچ‌وقت اولین بار که به وبلاگ نگین سرزدم یادم نمیره. وبلاگ نگین واقعا یه وبلاگ ارزشیه.

خدایا چه سخت است بی بهانه گریه کردن به ظاهر خندیدن وبه دروغ
فریاد زدن که زندگی شیرین است
.
.
.
دلت شاد

همیشه راه بهتر هست در پیش..... برای یافتن ی ک د م ب ی ن د ی ش
این تک‌بیت توو زندگی من خیلی موثر بوده.
روانت شاد

زهره جعفرزاده شنبه 21 بهمن 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://saatebikooook.blogfa.com

سلام
ساعت بی کوک به روز شد
: مثل زنبور گیج و تنهایی توی تاریکی شب کندو!
منتظر حضور و نظر محترمتان...
موفق و پیروز باشید.

سلام
وقتی به ساعت بیکوک دعوت میشی، حق داری یه خورده خودتو بگیری.

نجمه جمعه 20 بهمن 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.sadebegooyam.com

سلام
شکر خدا که مشکل حل شد
منتظر مطالبتون هستم
شاد باشید از ظهور مولا
یا علی

سلام
منم هم خدا رو شکر میکنم هم از شما ممنونم. دعا کنید بتونیم بجز حق نگیم.
انشاالله
یاعلی

مریم جمعه 20 بهمن 1385 ساعت 10:02 ق.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

سلام
خوشحالم که بالاخره مشکل بر طرف شد .
منتظر مطالب و شعرهای قشنگت هستیم
شاد باشی

سلام
همین منو نگران میکنه
بابت لطف دیگران و وقت تلف شدشون چکار باید بکنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد