شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

یک نگاه

(هوالمحبوب)

نمی‌دانم کجا بودم، تو را دیدم، دلم بردی

پس از یک عمر تقوا با نگاهی حاصلم بردی

به‌آن تیر نگاهی کز کمان ابرویت آمد

به‌دست قاتلم دادی به‌سوی مقتلم بردی

به‌هر سو رو نمودم مشکلی در کار من افتاد

تو با یک غمزه ابرو هزاران مشکلم بردی

هلا ای ساربان من، تو ای شیرین‌زبان من

بدین شیرین‌زبانی تا کدامین منزلم بردی؟

خدا داند که تا آخر از این بابت دعاگویم

که از طوفان نجاتم دادی و تا ساحلم بردی

تو هم از شخص ثالث با سپیدی یاد کن گاهی

تو که با آن نگاهت تیرگی را از دلم بردی

نظرات 18 + ارسال نظر
شهزادی عرب یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام اومدم بهت سر بزنم بگم که خیلی قالب جدید قشنگه و اینکه برام دعا کن

سلام
بعضی وقتا اونقدر سرگرم قالبا میشیم که یادمون میره حواسمون باید به اونی که داخل قالبه هم باشه.
غافل‌گیر شدم

س.منتظر قائم جمعه 9 آذر 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://shamimebehesht.parsiblog.com

سلام حاژ آقا حاژ مهدی چطورن ؟
خدا کنه اون به باباش نره که که کار مملکت نیمه کاره میمونه
به روزم سر بزن
نظر یادت نره
اوگی؟

شقایق جمعه 9 آذر 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://shaghayegh56.parsiblog.com

راستی یادم رفت بگم قالبت قشنگه.....یه آبی نازی داره.

شقایق جمعه 9 آذر 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://shaghayegh56.parsiblog.com

اگر نازی کند در هم فرو ریزند قالبها.


سلام...چقدر زیباس که با نگاهی تیرگی از دلت رفته بیرون و چه نگاه زیبایی ست آن

نگاه، و ..........شعر زیبایی ست که با نگاهی سرودی.


دل از من برد و روی از من نهان کرد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 09:00 ب.ظ

راستی قالب نو مبارک
میدونم الان میگی دعا کن بتونم قالب خودمو نو کنم
انشالله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

آن یار که عهد دوست داری میشکست
میرفت و منش گرفته دامن در دست
میگفت دگر باره به خوابم بینی
پنداشت که بعد او مرا خوابی هست

شهرتاش چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

الهی!
آمدم با دو دست تهی! بسوختم بر امید روزبهی!
چه بود اگر از فضل خود بر این سوخته دلم مرهم نهی؟

سلام شخص ثالث،
خوب بود.
موفق باشید.

مریم توفیقی دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

…♣آسه آسه حرفی ، سایه سایه سرودی ، راهی ، رودی ، رویایی … ♣
کوچه های اردیبهشتی به روز شد . گوش دل به نوای عبورتان سپرده ام در واپسین نفس های پاییز ...

در یک نگاه به دلم نشست . دوباره خواهم آمد این بار با چند نگاه متفاوت ...

samira دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:16 ق.ظ

salam hamshahri

khoofi ishalah?

mersi umadi pisham.

koli khoshhalidam

khosh bashi

fadaye mehraboonit

اقاقی شنبه 3 آذر 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://faeze-gh.blogfa.com


سلام عزیز
خدایا خسته و زارم ازیندل شود روزان در آزارم ازیندل
مو از دل نالم و دل نالد از مو ز مو بستان ، که بیزارم ازیندل
بابا طاهر

خدایا حتی این دلمم از من خستس. کمکم کن
...
سلام

سمیرا شنبه 3 آذر 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام همشهری. خوبی؟ دیگه سر نمی زنی چرا؟ نکنه قهری ما بی خبریم آره؟


راستی من شب تولد امام رضا تو حرمش بودم. نمی دونی چقدر اونجا قشنگ بود. حال و هوای خاصی داشت. کلی خوش گذشت.

می بینی خدا چقدر دوسم داره؟ آخه من در عرض دو ماه سه بار رفتم مشهد.

همشهری برام دعا کن.

اگه سر بزنی خوشحال میشم.

آها یادم رفت بگم استاد اکرامی اون شب تو حرم شب شعر داشت با یه سری از شعرای دیگه ولی من نتونستم برم...

فدای مهربونیت

سلام از ما
زیارتت قبول خدا انشاالله قسمتت کنه همیشه به زیارت باشی

سمیه شنبه 3 آذر 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://shamimebehesht.parsiblog.com

سلام
تو وبلاگه جدیدم منتظرتم
نظر یادت نره
منو که به جا میاری؟
تکه نانی دارم بچه سمنانم

سلام
موفق باشی انشاالله

افسانه جمعه 2 آذر 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.persianblog.ir

سلام شخص ثالث عزیز
خیلی وقت بود که نبودی . فکر کردم اینجا تعطیل شده . چه خوب که دوباره می نویسی .
این شعر هم بسیار خوش آهنگ و قشنگ است .
نگفتی که آن نکته ظریف در نوشته من چی بود ؟

سلام
بالاخره یه روزی تعطیل میشیم

یونیکورن جمعه 2 آذر 1386 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام مستر ثالث گرامی...

ممنون که به من سر زدید... خوشحالم کردید...

شعر های شما همیشه برام عجیبه...نمی دونم چرا ولی یه حس خاصی بهم میده...

ممنون از شما و شعرهای زیباتون...

شاد باشید و سلامت دوست خوبم...

سلام
این پیچیده‌ترین تعبیری بود که از شعرام شنیدم

مولانا جمعه 2 آذر 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام
شعر قشنگی بود
اما قشنگتر از اون
افکار زیبای شماست
دوستت دارم
یا علی مدد

سلام
اما از نیتها فقط خدا خبر داره و بس

اره من خیلی وقتی خودمو گم کردم
عیدت مبارک
دلت شاد

اگه تلاش نکنی که گمشدتو پیدا کنی فکر نمیکنی یه جای کار میلنگه؟
عید شما هم مبارک.
دل شما هم شاد

سحر پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام
تولد امام رضا مبارک
شعرتون قشنگ بود وپر معنا موفق و موید باشید در پناه حق

سلام
این عید بر شما هم مبارک

مریم چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام بسته بود اینجا چرا ؟
فکر کردم این غزلت نباید حرفی توش باشه !

اومدم میلاد امام هشتم رو بهت تبریک بگم .

همین دیگه .

سلام
نه خیلی حرف توشه
به شما هم مبارک باشه این عید بابرکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد