شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

خلاص

هرچند که ... (نقطه چین) ولی تنهایم 

من چشم براه دیدن فردایم 

"یک بار خلاصم کن و پاسخگو باش" 

پس کی به تماشای جمالت آیم؟

صدای دل

"تنهایی من بدون تو پابرجاست" 

هرچند که این ... (سه نقطه) نکته اینجاست 

"یارب مپسند که عاشقان خوار شوند" 

" این جمله مشترک صدای دل ماست"

فال

فال زدم... حافظ شیرین سخن 

داد عجب مژده خوبی به من 

گفت که بگذر تو ز قیل و ز قال 

می بزن و می بزن و می بزن

آه

دیرگاهی است که آهم شده دم را همدم

دم بدم آه کشم، بازدمی از پی دم

در دلم بود که غم را ببرم از دلتان

بگذر ای دوست ز آهی که کشیدم از غم

مشق عشق

پدرم کاش بمن زرگری آموخته بود 

تا طلایی کنم این گنبد مینایی را 

مشق شب داد که صدمرتبه بنویسم: ع ش ق 

تا که از بر کنم این شعر اهورایی را

بیخبری

هرکه دارد به سرش شوق وصال یارش 

ای خدا کاش نیافتد گرهی در کارش 

دیرگاهی است کزو هیچ ندارم خبری 

"هرکجا هست خدایا بسلامت دارش"