شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

شخص ثالث

مجموعه‌ای از داستانک‌ها، اشعار، غزلیات، دوبیتی‌ها، شعرهای نو و محاوره‌ای با تخلص شخص ثالث

میشه یه جور دیگه دید

(هوالمحبوب)
بابا به خدا اگه یه جور دیگه نگاش کنی میتونی قشنگیاشو ببینی!
...

میگی نه دوباره ببین!

باورت میشه این همون پرتقاله؟    قبلا بادمجون میدیدیش

اگه گفتی اینا رو قبلا چی میدیدی؟    کاهو یا ماهی؟

اینو دیگه از قشنگی چیزی نمیگم    جلسه بانوان درباره؟

یعنی این عکس بدآموزی داره؟ اینم یه نگاهه    مطمئن باشید خوردن این خوک اصلا حرام نیست

البته ببین یه چیزی بگما! جدای از اینکه ما چجوری نگاه کنیم اصل قضیه یه چیزه! فقط میخوام بگم  میشه با عوض کردن نگاه قشنگتر دید!!

به قول خودت: پ. ن.: عکسارو یه آقا خوبه‌ای برام فرستاده. برا اینکه حجمشون وبو اذیت نکنه کوچیکشون کردم. اگه خواستی اندازه بزرگتر و کیفیت بهترشو داشته باشی بگو برات ایمیل کنم.

نظرات 45 + ارسال نظر
هدا شنبه 9 تیر 1386 ساعت 08:13 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام
چقدر اینا نازن!!!! :))

سلام
یه نگاه قشنگ!!!

راهی نیست تا فردا جمعه 1 تیر 1386 ساعت 11:02 ق.ظ

ممنونم که به نظرم پاسخ دادید
همچنان منتظر دریافت سایت این عکس ها هستم

یه بار پسرم ازم پرسید: بابا امروز همون فرداس؟
و من فهمیدم واقعا راهی نیست تا فردا

تینا چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://redlife.blogsky.com/

خیلی جالبه ....میشه همه چیز رو با یه دید دیگه از زیبا هم زیبا تر دید...
درضمن نوشته های خیلی قشنگی دارین..خودتون می نویسین؟؟؟

خیلی جالبه و خیلی مهم. شاید اگه این اتفاق بیفته خیلی از دعواها دیگه اصلا پیش نیاد.
میخوای تلافی کنی؟

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://rue.blogsky.com

دلهای آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نیست
ولی حرفی که از ته دل باشه می تونه آدم بزرگی بسازه.....
.
.
.
دلت شاد

ولی وسعتی که خدا میتونه به دل بده... شاید نشه اندازش گرفت حتی به حرف. فقط باید ازش بخوای:
رب اشرح لی صدری و یسرلی امری
...
شادیت از دل.

شقایق سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://shaghayegh56.parsiblog.com

سلام...ممنون.

یه وبلاگ دیگه دارم که نوشته های خودم نیست البته ...شعرهایی که به نظرم خیلی قشنگن رو توش گذاشتم به اونم یه سر بزنی و نظرتو بگی خوشحالم میکنی.
http://shaghayegh56.blogfa.com/این آدرسشه...گل سنگ

سلام
تا به اینجا که اسمش برام خیلی جالب بود. گل سنگ!!!
اگه با همین پست بخوام نگاش کنم یکی از قشنگترین نگاهاس. سنگو هم میشه گل دید اگه نگاهتو عوض کنی.

سمیرا سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ی ویران من
بازآببین در حیرتم
بشکن سکوت خلوتم
چون لاله ی تنها ببین
بر چهره داغ حسرتم
ای روی تو آئینه ام
عشقت غم دیرینه ام
بازآ تو گل در این بهار
سر را بنه بر سینه ام

شاید این جمعه بیاید... شاید.

شقایق دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://shaghayegh56.parsiblog.com

دوباره سلام...نظرت درباره تبادل لینک چیه؟

سلام. خیره انشاالله

samira دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

salam hamshahri golam. khoob bashi elahi. ziyarat ghabool. khoshhalam ke miyay albate shayadam alan inja bashi. be har hal khosh omadi be beheshte roo zamin. mersi ke doamoon mikoni. rasti man hichvaght darbareye to eshtebah fekr nemikonam. man midoonam ke khoda kheili dooset dare. pas dige dar morede khodet injoori harf nazan.bazam mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. khosh bashi. fadaye mehraboonit

سلام
شاکر نبودم. تبعید شدم. شاکر باش.
شاکر باش

دختر بهار دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://dastanekootah.blogsky.com

چیزی که قشنگه همه جورش قشنگه ولی چیزی که ذاتا زیبا نباشه هرجورم نگاش کنی قشنگ به نظر نمی رسه. اما این عکسا واقعا خوب (یعنی قشنگ) بودن. مرسی

به نظرت ممکنه خدا چیزی آفریده باشه که ذاتا زیبا نباشه؟ پس چرا باید آفریده میشده؟ شاید زیباییشو ما نمیتونیم ببینیم. خیلی سخته نه؟

شقایق دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://shaghayegh56.parsiblog.com

سلاممممممممممممممممممممم.

واییییییییییییییییییییییییی چقدر نازن.

وای چه دستهای هنرمندی.
چه ذهن خلاقی.
حرف ندارن ....واقعا باید تبریک گفت به خالقش.ایول
یه دنیای کوچکتر از دنیای ما با زیباییهای کوچکتر از زیباییهای این دنیا با خالقی کوچکتر از خالق دنیای بزرگ ما.

وه چه زیبا!

خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا...فکر میکردم یکی از شعرهای خودتو میخونم بیام.اما خب یه چیز متفاوت دیدم...و برام واقعا جالب بود...حضور رنگها،تفاوتی که در میوه ها میشه ایجاد کرد نه میوه بلکه هر چیزه دیگه...و چقدر خوب که بهتر از این هم میشه نگاه کرد به همه چی.قشنگتر...زیباتر...عمیقتر...باتفکر بیشتر.

ممنون از خلاقیت تو هم .

به منم سر بزنی خوشحالم میکنی.
فعلا.

سلام
و چه نگاه قشنگی! اینکه قشنگ دیدی قشنگ بود. اینکه میگی باید به خالقش تبریک گفت از اون قشنگی قشنگتره. اینکه دنیای خودمونو قشنگتر میبینی قشنگه. اینکه بزرگی خالق دنیای قشنگترو میبینی خیلی قشنگه.
هرچند شعر من نبود ولی شعور خالق بود که خیلی قشنگتر از شعر منه. نه؟ جمع‌بندیتم باحال بود.
خوشحالم کردی.

آیدا دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

با شوینده!

یعنی دوبار باید بشوریمش؟

آیدا دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

با شوینده!

خدائیش خوب شد گفتی. عقلم قد نمیداد. میشه نوع شویندشم بگی؟

مریم دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام
سعی میکنم شاکرش باشم . هرچند هنوز اونقدری محکم نشدم که بتونم همه چیزو اونجوری که باید ببینم؛ ببینم . اما خوب این روزها یه حس خاصی دارم . نمیدونم چطوری مشه گفت .
حس همون آهنگری که میگفت خدایا مارو توی کوره های خیلی خیلی داغ بزار و ضربه های محکم بزن ولی دورمون ننداز . خوندی این مطلب رو توی وبلاگم حتما .

دوسش دارم . خیلی دوسش دارم . حتی همین امتحاناتشو هم دوست دارم .

اگر با من نبودش هیچ میلی / چرا جام مرا بشکست لیلی

نه؟

سلام
جای تو باشم سعی میکنم همیشه اینجوری ببینم: هرچند هنوز اونقدری محکم نشدم که بتونم همه چیزو اونجوری که باید ببینم، ببینم..
همیشه احتمال خطا هست. برا همینم خوبه که همیشه دست به دامن خودشون بشی.
والا وقتی خودش میگه من بنده‌هامو دوست دارم فکر نکنم دیگه جای شک و شبهه باشه.

محبوب دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 08:26 ق.ظ

قشنگ بود !خلاقیت یعنی این:)

هم قشنگیشو دیدی هم خلاقیتشو.
معمولا هرجا خلاقیت باشه قشنگی هم باهاش هست.

مریم یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

نمیدونم چش بگم . اینبار من غافلگیر شدم .
نمیدونم خدا داره این روزها چیو بهم میگه . ولی واقعا حس میکنم دوسم داره . یکی بدون اینکه ازش بخوام برام خونه خدا احرام بست . و یکی هم ناغافل بوی حرم امام رضا رو به مشامم رسوند .
زیارتت قبول . امیدوارم یه روز کنار خونه خدا یه گوشه چشمی هم یاد ما بیافتی .

ممنونم بابت همه چیز .
خودم که کاره ای نیستم و هیچی ازم بر نمیاد ولی از خدا میخوام برات بهترین چیزهارو بخواد
دلت شاد و به قول خودت شادیت از ته دل

سلام
گمون کنم میخواد بگه خیلی دوست داره.
شاکرش هستی؟

هستی یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://hasti-67.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی
من آپم خوشحال میشم بیایی
موفق باشی

سلام
خدا کنه واقعا آپ باشی و الا باختی
تو هم موفق باشی

samira یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 05:26 ب.ظ

salam hamshahri. khoob bashi elahi. hamshahri khoda toro kheili doos dare mage na? mishe behesh begi komakemoon kone. begoo hame chiro be kheir begzaroone. begoo movazebemoon bashe. begoo havamono dashte bashe. ghol midi baramoon doa koni?

فدای مهربونیت

سلام
ازت تعجب میکنم. آخه وقتی خودش میگه اگه سمیرا از من پرسید بهش بگو من از رگ گردن بهش نزدیکترم و وقتی صدام میکنه جوابشو میدم، وقتی خودش میگه من هم خوب میشنوم هم همه چی رو میدونم، وقتی میگه آی بچه‌های آدم هرچی میخواید از من بخواید تا بهتون بدم، اون وقت تو یه آدم نفهم علیل گنگ رو بهش میگه به اونی که خیلی میدونه بگم سمیرا کارت داره؟ خدائیش خودت بگو ظلم بهش نیست؟
ولی دعا چرا. تا بخوای دعاتون میکنم. جمعه حرم قشنگ امام رضا بودم. فکر کنم وظیمو در مورد شما انجام دادم.

آیدا یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 03:18 ب.ظ

چشم ها را باید شست...

با؟

سارا شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.afsos.blogsly.com

سلام خیلی وقتکه دیگه بهم سری نمی زنین دیگه ما ازیاد رفتیم نه ؟
بهرحال ما وبلاگتونو دوست داریم خیلی قشنگ وزیباست
مهم

زندگی مجموعه مهماتست

مهم عشق , مهم تفکر

مهم دل و احساس و ادراک دل

مهم نگاه , مهم باور مند شدن و اعتقاد

و مهم اعتماد به آن اعتقاد

اما همانا نازکترین مهم زندگی همانا شناختن خویش است و بس

اگر مسلمانی , مسلمانی همین است و بس

و اگر انسانی , انسانیت جز این نیست و بس

خدا را نشناس ! خود را بشناس

که بی خود شناسی نه تنها خدا شناس نخواهی شد

که استاد شیطان شناسی شوی

سلام
...
مهمترین مهم شناختن خویش است و بس.
همین بسه. باور کن دیگه گلایه لازم نبود.

سمیرا پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 05:32 ب.ظ

چاره ای نیست


جز به فال نیک گرفتن حادثه ها

اما اینجا دست ها رو به خداست ,


شاید باران ببارد...

یه نگاه بد!!!
چون چاره‌ای نیست فقط باید خوب دید؟
اما اینجا دستها رو به خداست... همین کافیه حتی اگه بارون نیاد... چون دستا به سمت اون آخر آخر آخر قدرت و مصلحته.
باران رحمت حتما خواهد بارید.

سمیرا پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

دفترچه ی قسط هایم را ورق می زنم.

تمامی ندارد.

تا آخر عمر بدهکار رحمتت هستم

ای خدای مهربان....

از اون نگاهای قشنگ با نفوذ!!!
به قول اسفراینیا: تنکس الات.

هیلدا چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 12:43 ب.ظ

مرسی

به قول تهرانیا یور ولکام

هیلدا چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 12:43 ب.ظ

سلاممم..
سر من پارتی بازی کرده بودی!..چون واسم اینا رو فرستاده بود!...یادمه خیلی هم خوشم اومد!ولی از اونجایی کهب یهنر تشریف دارم من بلد نیستم این جوری اینا رو درست کنم!..نهایتش یه گل با پرتغال درست کنم!...

سلام
من یه چیز دیگه‌ای میبینم که خیلی قشنگتره. سلام با سه تا میم!!! این یعنی که حالت الحمدلله خوبه.
هر کاری که نهایتش به یه گل ختم بشه قشنگیش بدجوری توو چشم میزنه.

ف. شیدا چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.fsheida.com

سلام در همون نگاه اولم خیلی قشنگه یا شاید من خیلی بچه مثبتم!!!
بهرحال قشنگ بود موفق وشاد باشید

سلام
کم آوردم. ولی واقعا این قشنگترین نگاهه که توو همون نگاه اول همه‌چیزو قشنگ ببینی

samira سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 06:28 ب.ظ

salam hasnshahri. khoobi? شاکر باش تا مثل من از بهشت بیرون نندازنت in yani chi?ki toro az behesht biroon andakhte? vaghena hamine ke migi rasti nagofti mitooni biyay behesht ya na? inja jat kheili khaliyehaaaaaa. mitooni ba tamame vojoodet khodaro hes koni. inja zaminesh montazere ghadamhaye toe. hatman say kon biyay. movazebe khodet bash. felan bye bye

سلام
شاکر باش به نعمتایی که خدا بهت داده. راستی میتونی بشماریشون؟

مریم دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

ثالث ؛
میدونی تو راست گفتی . این چند روز خیلی فکر کردم . تو راست گفتی من خیلی بی عرضه ام و شاید هم پروندم اونقدرها خوب نیست که روی رفتن به سمتشو داشته باشم.
اما به حرفات فکر کردم . دارم یه خورده نیرو میگیرم و الان خیلی آرومترم .
یه جورایی باید توکلمو قوی تر کنم . اینو خوب میدونم
راستش نه اصلا بلد نیستم خودمو براش لوس کنم .
بلد نیستم ناز کنم .
اما اینبار واقعا از ته دلم در خونش میرم تا ضمانتم رو بکنه
به هر حال مادر یه جایی دست بچشو میگیره نه ؟
سپردم به خودش
میشینم منتظر نتیجه .

سلام
بر حاشیه برگ شقایق بنویسید. گل تاب فشار در و دیوار ندارد.
شاید همه انتظار داشتن وقتی پیغمبر (ص) گفت: فاطمه‌جان پسرعموت علی اومده خواستگاری اینم مهریه که تعیین کرده. فاطمه با یه حیای فاطمی بگه بله. اما در کمال تعجب حاضرین گفت: بابا من به علی راضیم ولی به مهرش نه!!! تا گفت نه جبرئیل نازل شد و گفت ای پیغمبر به فاطمه بگو ما سه نهر در دنیا و سه نهر در بهشت رو مهریه فاطمه قرار میدیم. باز فاطمه گفت: به علی راضیم ولی به مهریش نه!!!
پیغمبر (ص) که حکم پدری برای علی هم داشت گفت فاطمه‌جان خودت بگو از علی چی میخوای مهرت کنه؟ فاطمه گفت:
.............. بابا شفاعت گنه‌کارا ..................

سارا دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 02:27 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

عکسای خیلی خیلی جالبی بودن
بسته به نوع نگاه...دید ادم ها فرق میکنه.
کاش همه دیدشون رنگی و مثبت بود

شاید فقط یه آرزو باشه که بگیم کاش همه دیدشون رنگی و مثبت باشه. ولی فکر کنم به راحتی عملی باشه که دید خودمونو رنگی و مثبت کنیم. اونوقت شاید دیگه آرزوی محالی نباشه که کاش همه دیدشون رنگی و مثبت باشه.

samira یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

salam sales. che khabara? khoobi? man daram adam misham bavar mikoni? fadaye mehraboonit. felan bye bye

سلام
نه باور نمیکنم. بلکه مطمئنم که مطمئن هم بودم. انشاالله.

سمیرا یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

منم کلاغ قار قاری

خسته ام از در به دری

ساده بگم عاشق شدم

بهم می گن پر نداری

بهم می گن پرت سیاهه

همیشه قار قارت به راهه

واسه تو که سکه نداری

عاشق شدن یه جور گناهه

بهم می گن بی اعتباری

تو حق دوست داشتن نداری

دور شو از شهر و سفر کن

اینجا دیگه کاری نداری

درسته من پرم سیاست

اما دلم بی انتهاست

درسته آوازم بده

آی آدما حق با شماست

لعنت به این دوره زمون

ارزشمون به سکه مون

پر سیاه جرم منه

آهای کلاغ آواز بخون

درسته من پرم سیاست

اما دلم بی انتهاست

درسته آوازم بده

آی آدما حق با شماست

لعنت به این دوره زمون

ارزشمون به سکه مون

پر سیاه جرم منه

آهای کلاغ آواز بخون

دلت رو بردارو برو

پول نداری پرت سیاست

کجاش به تو عاشق شدن

اینجا جای بزرگتراست

...
بهم میگن پرت سیاس
همیشه قارقارت به‌راس
برا تو که پول نداری
عاشق شدن یه‌جور گناس
میگن تو بی‌اعتباری
تو حق دوستی نداری
...
نمیدونم از کیه. اینیم که نوشتم یعنی به نظرم میشه ادبیاتش رو قویتر کرد ولی متنشو قبول... ندارم.
عشق هیچ سرمایه‌ای نمیخواد به‌جز ... دل. تازه اونم به نظرم نمیخواد. چون خودش بزرگترین سرمایس.

سمیرا یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

دکتر شریعتی: وقتی نمیتونی فریاد بزنی ناله نکن!!خاموش باش قرن ها نالیدن به کجا انجامید؟؟ تو محکومی به زندگی کردن تا شاهد مرگ آرزوهای خودت باشی

هم قشنگی تووش داره هم ضعف. وقتی نمیتونی فریاد بزنی بیخیال نشو. فریاد زدن فقط به دادزدن نیست. بعضی وقتا سکوت رساترین فریاده.
تو محکوم به زندگی نیستی به تو فرصت زنده بودن داده شده.
آدم عاقل به جای اینکه بشینه شاهد مرگ آرزوهاش باشه پا میشه اونا رو ویرایش میکنه تا اونایی که به دردش نمیخورنو از خودش دور کنه تا به بقیش برسه.

سمیرا یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام همشهری. خوبی؟ مرسی از اینکه سر زدی و حرف زدی. مرسی از اینکه به یادمی. دارم سعی می کنم نگاهامو خوب کنم. اگه خدا بخواد. میدونی مامان بزرگم میگه وقتی همه چی رو به خدا می سپری پس چرا اینقدر نگرانی؟ آره منم حق ندارم وقتی یه کاری رو به خودش می سپرم نگران باشم ولی خودت که منو می شناسی . یه خورده کم طاقتم. ایشالا آخر خط روشن باشه.

ایشالا بیای بهشت رو زمینو ببینی . اینجا واقعا دیدنی شده. جات خیلی خالیه. یه زمانی وقتی دلم می گرفت می رفتم تو باغ و تا می تونستم می دویدم . دلم واسه اون روزا خیلی تنگیده. امروز بعد از ظهر می خوام برم باغ و تا می تونم بدوم . فکر کنم خیلی حال بده مگه نه؟ راستی توت ها رسیدن هااااا. اگه دوست داشتی بیا باغمون توت بخور.

فدای مهربونیات همشهری

سلام
۱- داری سعی میکنی نگاهاتو خوب کنی. مهم همینه!
۲- تهش میگی: اگه خدا بخواد. خیلی قشنگه که همه چیزو دست خدا میبینی.
۳-میگی مامان بزرگ میگه. یعنی حرف بزرگترا برات مهمه. این عالیه.
۴- مامان بزرگت خیلی قشنگ گفته. یعنی یه چیزی اونورتر از خیلی قشنگ: وقتی همه چیزو به خدا میسپاری، پس چرا نگرانی؟
۵- خودت نقطه ضعفتو میشناسی: کم طاقتی. ۵۰ درصد درمان حله.
۶- ایشالا نه انشاالله. انشاالله آخر خط روشنه.
۷- شاکر باش تا مثل من از بهشت بیرون نندازنت.

سکوت یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://shararehgolpayegani.blogfa.com

بعذ از مدتها یه کامنت متفاوت دیدم
دستت درد نکنه

ظاهرش متفاوته ولی ...
این مطلب هم میخواد بگه به نظر شما سخته آدم خوب باشه؟

گلبرگ شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://daryayeazad.parsiblog.com

از نگاه کردن به این خلاقیت های این مدلی لذت می برم.اما هیچ حسی که خودم هم از این کارا بکنم در من بیدار نمی کنه! عوض کردن نگاه رو دوست دارم.ولی به میوه ها بیشتر ترجیح میدم به عنوان خوراکی نگاه کنم!! :دی
این میوه ها در این اشکال از هویت نباتی به حیوانی تغییر صفت دادن انگار!!
زیبا بود.ممنون.

نه نه نه
گفتم هرجور نگاه کنی اصل اینا نباتن و بخصوص اصلا تغییر صفت نمیدن. ولی میتونی با کمی یه جور دیگه نگاه کردن خیلی قشنگتر از یک نبات ببینیشون بعدشم دوست داشتی نوش جان کنی. والا هرجور که نگاه کنی اصل ثابت ثابته.

ریحانه شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.zehnzibaa.blogfa.com

خوبه یعنی خوبه که اینطوری که گفتی باشه . اما خوب نیست !

اگه تک‌به‌تک نگاهامونو اینطوری کنیم، میشه.

[ بدون نام ] شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 11:37 ب.ظ

میدونی بین یه دو راهی بزرگ گیر افتادم.
از هردوطرفش که نگاه میکنم میبینم یه جوری امتحانه .اما اینکه کدوم درسته رو نمیدونم
اینکه کدومش درسته نمیدونم . و این داره وجودمو میخوره .
نمیدونم چیکار کنم .

سلام
توو دنیا دوراهی خیلی زیاده. شاید اون چیزی که باعث شد خدا وقتی آدمو آفرید به کار خودش احسنت بگه همینه که آدم میتونه سر دوراهی فکر کنه و تصمیم بگیره از کدوم راه بره.
هرچند خدائیش خودش خیلی پارتی‌بازی کرده هم این قدرتو به آدم داده هم اونقدر نشونی این ور و اونور دوراهی گذاشته که اگه یه خورده با چشم باز نگاه کنی فکر کنم بتونی راه درستو انتخاب کنی. تازه بازم برای اینکه آدم به اشتباه نیفته راهنما هم گذاشته تا آدما سر دوراهیا راهنمایی کنن.
از خودش بپرس چکار کنی؟ حتما راهمائیت میکنه.

هستی شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 11:23 ب.ظ http://hasti-67.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی
خیلی عکسا زیبا و جالب بود
ممنون از حضورت
موفق باشی

سلام
فکر کنم یه قسمت عمده زیبایی عکسا به نگاه آدما بستگی داشته باشه.

مریم شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 06:34 ب.ظ

ثالث خیلی درد دارم
دلم میخواد داد بزنم
خودم هم شدم جزو اونهایی که برات دلتنگی میارن
خدا داره سخت امتحانم میکنه
دعا کن اینجوری نشه که همه چیزو ....
خیلی خسته اممممممممممممممممممممممممم

تو حق داری. هم تو هم همه سادات هم همه اونایی که عقده سیلی دارن حق دارن این روزا دلشون بخواد داد بزنن. پس داد بزن. بگو اونی که توو دلته. شایدم نباید داد بزنی. شایدم باید معصومانه‌تر بر حاشیه برگ شقایق بنویسید. گل تاب فشار در و دیوار ندارد.
گل تاب فشار در و دیوار ندارد.
اگه بهش فشار بیاد تا ابد درد داره و این دردشو بهتر از هرکسی بچه‌هاش میفهمن.

مریم شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام
اینم نگاه قشنگیه!!! خیلی پاک و بی‌آلایش و بدون هیچ خط‌خوردگی. خدا کنه پروندمون این شکلی باشه حداقل.

سمیرا شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 05:41 ب.ظ

باورت میشه من دیگه حتی نگاهام هم بد شده؟؟؟؟؟؟؟؟

باورت میشه همه چی رو زشت می بینم؟

نه. خودتم میدونی که دروغه. حداقل نگاهی که اون روز صبح به اون گنبد طلایی داشتی یه نگاه قشنگ بود. نگاهی که با اون دیدی خیلیا با حسرت التماس دعا دارن نگاه مقدسی بود.
همین نگاهی که میگی نگاهت بد شده!!! یعنی نگاهت اینه که نگاهات باید خوب بشن، خیلی نگاه قشنگیه. دوباره ببین.

روشنک شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.navayegaribane.blogfa.com

سلام
اول اینکه من میخوام عکسارو
میشه زاویه دید رو عوض کرد و از یه دید دیگه دید ولی اینکار همیشه آسون نیست
-------
ترس از خدا خیلی معانی داره که خودت و من بهتر میدونیم
یعنی من مجبورم شام بدم دیگه :دی

سلام
اول اینکه چشم.
دومش پس چی؟
سخته ولی امکانپذیره. میگی نه بگو امتحان کنه.
...
بلاگ اسکای شکلک نداره ولی خوب :دی
من که گفتم پروندم بیریخته...

مولانا شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
ممنون که دوباره به یادم آوری که می تونم زیباتر ببینم
سالم باشی
یا علی مدد

سلام
و زیباتر بگی و زیباتر عمل کنی و زیباتر ... و زیباتر هجرت کنی.

سولماز شریف جمعه 4 خرداد 1386 ساعت 08:16 ب.ظ http://fararee.blogsky.com

الان این عکسا نمادی از روی مهربون خدان؟

اینم میتونه یه نگاه باشه!!! ولی به نظرم اصلشون بهتر روی مهربون خدا رو نشون میدن

راهی نیست تا فردا جمعه 4 خرداد 1386 ساعت 11:31 ق.ظ http://sahelenaaram.blogfa.com/

وااااااااای چه عکس های قشنگی

من عاشق سفره آرایی با میوه هستم

میشه آدرس سایت اصلی اش رو داشته باشم ؟




من قشنگی های زندگی رو خیلی خوب می بینم

سلام
چه واکنش قشنگی!!!
عکسا رو یه آقاخوبه برام فرستاده. اگه سایتشو یافتم چشم.
همینم خودش خیلی قشنگه که قشنگیای زندگی رو خوب میبینی.

سلام
ممنون از لطفت...من و فرشته....؟!! نه...
اما حق با توست..باید زاویه نگاه کردنمون رو تغییر بدیم
زیبا بود و تامل بر انگیز
دلت شاد

سلام
من ملک بودم و فردوس برین جایم بود ...
دلت برا فرشته بودن تنگ نشده؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 4 خرداد 1386 ساعت 07:13 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
بستگی داره اون نگاه بتونه زیبا ببینه...

سلام
میتونه. مطمئنم که میتونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد